Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

maandag 22 juni 2009

Verruf

Beetje later ben ik. Sam z'n schuld. Die had in enen een soortement van bult op z'n litteken zitten. Owww nee hè, dacht ik en ging op een holletje met de brokkenman onder mijn arm (yeah, right, 38 kg pfff) naar de dierenarts. Loos alarm gelukkig. Waarschijnlijk een onderhuidse hechting die wat irritatie veroorzaakte. Pfewww, ik was bang voor een ontsteking op de valreep. Stuur je de rekening? vroeg ik. Wel nee, is goed zo, zei de dokter. Aardig hè.

Anyway, even de bouwbalans opmaken. De plintjes zijn voor de eerste keer geverfd en de keuken kreeg een tweede grondverflaag én een eerste bovenlaag. Morgen de tweede. Ik ben nog niet zo lang geleden overgestapt van alkyd naar acrylverf. Uit milieu overwegingen en vanwege de geur. Verder moet ik een beetje op m'n hersencellen gaan letten. Beet je laat, maar toch :P Prettige bijkomstigheid van acrylverf is dat je ook veel sneller een nieuwe laag kunt aanbrengen. De droogtijd is met deze temperaturen zo'n 4 uur. Net iets voor een Muis op toeren.

Verbeeld me wel dat ik de matglans van deze verf wat minder mooi vind dan die in de alkydversie en ook dat de kleur een ietsiepietsie afwijkt. Echt maar een fractie, maar toch. Verdeurie, als het werkelijk zo is, doe ik de mensen een proces aan hun broek. Zal nog even de volgende laag afwachten...

Heb ook een nieuwe lamp besteld voor in de keuken. Bij de Blauwe Deel. Mooi spul hebben ze daar joh, ik ga er altijd van kwijlen. Maarruhh... mijn aankoop is maar bescheiden hoor.... :P
(eerst dat proces winnen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten