Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

dinsdag 10 februari 2009

eerst heb je een zaadje en dan een plant... wondere wereld

Dit zijn de peperplantjes van vorig jaar. Die groene lijken wel paprika's en die gele nou, die waren niet echt een meter lang hoor! Cm of 10. Ik kwam de foto's net tegen in een verkeerd mapje. Tja, dan vraag je erom om op het web geslingerd te worden.


En dan ga ik nou ff paprikaatjes zaaien. De paprika Jubilandska (voorheen Lange Rode *uhh niet schelden ja!*). Een mooie rode, dat ook. Ik ga er vast van jubelen, maar voor als dat zover is, zullen we aardig verder in de tijd zitten, met lange dagen en hopelijk veel zon. Buiten is het nu weer koud en guur en in de aanbouw is het ook niet echt behaaglijk. Ga ik toch lekker op het aanrecht met grond en zaadjes goochelen! Als morgen de groente knarst tussen de tandjes, weten we in elk geval hoe het komt!

1 opmerking:

  1. ik wens je vruchtbaar jaar al is die wens overbodig zo te zien ,één en al mooie vrucht !

    BeantwoordenVerwijderen