Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

donderdag 26 februari 2009

Niet alle hulp is welkom..

De zon klopte op het raam vanmorgen. Komen jullie buiten spelen? Wilden we wel, want de tuin moest nodig onkruidvrij gemaakt. Al die groente en kruidenzaadjes moeten straks toch een plekkie krijgen eej.

Ik ploegde met mijn handen en Sam ploegde met zijn poten, door in galop rondjes te rennen. Wordt nog wat om hem af te leren straks niet door de planten te stampen met z'n hoeven. Ik ga me vanaf half maart maar richten op het maken van kleine hekjes die de moestuin moet afscheiden van de rest van de tuin. Nou, en dan maar kijken of we de bedoeling ervan duidelijk kunnen maken aan onze viervoeter.

Heb ik het nog niet over Wolf gehad. Hij ploegde niet alleen, maar verzorgde ook de bemesting, dat hadden we niet afgesproken... 'VERDEURIE! NIET POEPEN DAAR!', riep ik geërgerd en maakte ksssst-geluiden. Niet dat het ene moer helpt voor toekomstige toiletgangen... pfff.. stukje zelfbevrediging mijnerzijds moet je maar denken. 'Als de grond zo los is poept het zo lekker', hoorde ik Wolf mopperen voor ie beledigd verdween. Tja,daar kan ik dan ook wel weer inkomen...

3 opmerkingen:

  1. Ik ga binnenkort ook maar klussen in de tuin.
    Madame M houdt nu al het gras bij ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leven van een Muis gaat niet alleen over rozen maar ook over de bij bijbehorende mest. Sterkte Mama M als je straks denkt dat je een kluitje modder in de handen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. arme Wolf , zit z'n "stinkende best " te doen met bemesting..... wéér niet goed !

    BeantwoordenVerwijderen