Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zondag 12 april 2009

Over kathedralen


Heb mezelf een kadootje gegeven vandaag. Jawel, moet kunnen eej, tis Pasen. Het is een boek. Zo'n ding van papier met letters. 'Natuur inschakelen, natuur uitschakelen' is de titel, geschreven door Louis le Roy. Ooit, toen er nog dinosaurussen rondwandelden op de Groninger klei, bezat ik een exemplaar, maar dat ben ik helaas kwijt geraakt. Nu, terwijl ik me geestelijk voorbereid op het inrichten van een heuse schaduwtuin (Lees: stuk met veel bomen), leek het me een goed moment voor de aanschaf van een nieuw exemplaar.

Le Roy werkt samen met de natuur. Letterlijk en al jaren. Kijk maar, deze ken je vast wel. Muisman en ik bezitten vele vele stenen. erfenis van de vorige bewoners én de vele verbouwingen die het muizennest inmiddels heeft ondergaan. Tja, daar moet je dan wat mee en kun je wel wat inspiratie gebruiken. Die hoop ik op te doen in mijn recente aankoop! Ik denk dat je er nog wel eens wat over leest hier, sterker nog, ik weet het wel zeker.

1 opmerking:

  1. ik heb er alle vertrouwen in dat het een geweldige tuin gaat worden ,( dat zei ik al in de vorige reatie ... dat je niet denkt dat ik dementerend ben ) !

    BeantwoordenVerwijderen