Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

maandag 21 september 2009

Een lekker stukje opera!


Onze logeerkat Okki, is eigenlijk de reïncarnatie van Pavarotti. Elke dag zoekt ie wel een keer de badkamer op en posteert zich in de kuip. Neeheej, er zit wel water in z'n drinkbak, dat is het niet. Het beest gaat gewoon lekker zitten en kweelt hartstochtelijk een aria. Ik denk dat ie geniet van de akoestiek. Die is trouwens bagger, maar dat hoort(Tis een ZIJ bedenk ik mij nu) ZIJ dus duidelijk niet. De meeste badkamerartiesten zijn niet echt kritisch ten aanzien van het (eigen) geluid trouwens. Okki is daarop geen uitzondering.

Ook collega Taptoe is een zij. Maar dat vergeet ik dus steeds. Anyway, om even terug te komen op het onderwerp; dan is Okki dus de reïncarnatie van Callas. Beide stemmen behoren niet tot mijn favorieten trouwens, beetje te scherp, maar dat mag de pret niet drukken. Je hebt niet elke dag een beroemdheid in je badkamer zou ik willen zeggen... uhm, wij wel dus. Kreun...

2 opmerkingen:

  1. Onze Zwarte kater vond het altijd heel leuk om in de badkuip te zitten, misschien jengelen je bezoekkatten ook om je te bewegen de badkamerkraan open te doen. Madame M heeft niets met stromend water. Zij likt haar water het liefst van een tuinstoel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch, zo gratis en voor niets getrakteerd worden op een lekker streepje muziek... Ik zou zeggen... Okki & Taptoe, go go go!!!

    BeantwoordenVerwijderen