Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

vrijdag 26 maart 2010

25plus

Vandaag wat buxusjes verkocht waar ik geen bestemming meer voor had. En de dozen met boeken, zijn ook de deur uit. Lekker! Heb ik zomaar 25 euro in de knip. Eigenlijk moesten ze naar ut totootje, maar dat weblog heb ik de nek omgedraaid. Tja, een blog deleten gaat sneller dan er ééntje aanmaken! Maar goed, wel een beetje struisvogelig, want ik wil dat geld van de auto-aankoop, oftewel 1900 harde euries nog wel terugsparen (nou ja het was al iets minder geworden, maar nou weet ik niet meer HOEVEEL! TSssss, m'n blog is weg ja... dûhh). Ga me beraden op een werkende strategie!

Anyway, ik leg deze flappertjes in elk geval aan de kant. De tweedehands glazen kassen lonken namelijk nogal hard mijn richting op. Dan moet ik dus nog ff doorsparen. De variant van een paar blogjes terug is natuurlijk ook errug mooi, maar een ECHTE... hmmmm, das toch ook wel heul mooi..... ik ben er nog niet uit!

Laatst een bodje gedaan op een heel mooi exemplaar uit Noord-Brabant.. YO! Ook maar weer ingetrokken. Wij zitten notabene boven in Groningen. Moet anders kunnen eej. Afijn, tzal nog wel een vervolgje krijgen dit verhaal... ooit

tot dan in elk geval 25 euro positief.

4 opmerkingen:

  1. Helemaal top.

    Fijn weekend,gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach totootjetrug de nek omgedraait. En nee ik heb ook de stand van zaken niet paraat.
    Maar ja ik kreeg bij 25 plus en appeltje voor de dorst wel zin om de slingers uit de kast te gaan halen. Dit keer ben je dus de Paashaas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yep, top het is! Inka en Andre

    Dat vind ik nou een leuke gedachte dat de vlaggetjes weer van stal gehaald worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een grotere kas biedt natuurlijk ook véél meer ruimte om te zoeken naar de camera ;-)

    BeantwoordenVerwijderen