Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

donderdag 15 juli 2010

Doortuffen of niet

Zo dat is fijn, m'n totootje is door de apk en er was helegaar niks mee aan de hand. Alleen even een paar bandjes voor als het straks winter wordt, was het advies. Ach, winter, dat duurt nog lekker lang!

Anyway, nou zit ik ermee. Want eigenlijk wil ik m'n karretje weer verkopen. Mens je hebt um net. Yep, is zo en het ding bevalt ook beregoed. Maar... ik rijd niet meer zoveel kilometers dat het nog interessant is om te dieselen. Elke maand gaat er 90 euro naar de motorrijtuigenbelasting en dan heb ik nog geen tochtje gemaakt!. Dus. Dilemma. Want verder is het een ideaal ding. Hapsnavelproef en minimuizen kunnen er veilig in vervoerd worden. En als ik deze dan weg doe, wat koop ik ervoor terug. Want zonder auto.. das echt geen optie.

Wel keek ik stiekem naar deze dingen, een brombak!!! is ie niet überKOEL! 'Nu misschien wel leuk', zei Muisman, 'maar bij de winterdag niet'. Tssss... ben geen watje (maar tis wel zo natuurlijk). Zag het helemaal voor me. Twee hapsnavels voorin en gaan met die banaan. Maarja, waar laat je de Minimuizen dan ennuh nog wat, zelfs tweedehands zijn ze ook niet echt goedkoop te noemen....

Lastig.

Let op: Mooi blogje van Rodolfo bij De Dutch Bloggers

1 opmerking:

  1. Lijkt me in ieder geval een aanvaardbare manier van "in de bak zitten " ;-)

    BeantwoordenVerwijderen