Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

donderdag 15 januari 2009

Dankbaar

Vandaag een dag om dankbaar te zijn, al blijf ik dat een vage uitdrukking vinden. Dankbaarheid veronderstelt een beetje dat je iets of iemand wat te danken hebt. Zo voel ik dat persoonlijk dan weer niet, maar toch was ik het vandaag….. enorm dankbaar dat het ging zoals het ging.

Meisjemuis kwam met haar karretje na een tik van een vrachtwagen en een halve draai, in de vangrail van de snelweg terecht. Stond ze in enen oog in oog met koplampen van medeweggebruikers. Men reed rustig en reageerde adequaat, dus Meisjemuis is ongedeerd gebleven, maar wel errrug geschrokken

Pffff, nare zaken….. had ik al gezegd dat ik dankbaar was? Nou dat was ik…. éééénorm.

4 opmerkingen:

  1. Bibber Bibber Bibber.
    De rillingen lopen ook over mijn vel.
    Maar dat je dankbaar bent, volkomen begrijpelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is enorm schrikken en dan besef je weer eens hoe kwetsbaar iedereen is. Pfffff...inderdaad een afloop om dankbaar voor te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle reden om dankbaar te zijn, wat een schrik! Het had heel anders kunnen aflopen, maar gelukkig dat die medeweggebruikers er goed op inspeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begrijp het hélemaal, dát is schrikken ....én in ijltempo álles op een rijtje zetten hoe érg het wel had kunnen uitpakken en....... nou ja , het komt je allemaal wel bekend voor denk ik .
    Fijn dat het goed afgelopen is , gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen