Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

donderdag 5 maart 2009

16 maart

16 maart verklaar ik het tuinseizoen voor geopend. Weten jullie ervan. Je mag wel eerder beginnen hoor (:P), maar ik stort me vanaf die datum op de braakliggende zwarte grond. Bij het starten met de tuin horen ook de nationale hekjesdagen en de integrale paadjesaanlegweken. Weet je ervan

Ennuhhhh.... 16 maart doe ik ook de aftrap voor de voorjaarsafbouwmaanden. Het muizenkot moet nodig afgemaakt worden. Er liggen teveel losse draadjes in en om het huis. Moest ik maar eens aan elkaar gaan knopen. Verven, metselen, beetje timmeren... Tja, Ik heb nog even geen opdrachten, dus als ik nou niet nog niet aan de slag ga, wordt het nooit wat!

En 16 maart ga ik ook nog... ach, wat zeur ik toch. Jullie lezen het vanzelf hoor, vanaf 16 maart, dan gaan we los!

3 opmerkingen:

  1. oppassen op baby muis? ach, ik lees het vanzelf wel ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou het in de gaten. Vorig jaar viel de laatste sneeuw op 25 maart..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Losse draadjes...? gaan we breien?

    BeantwoordenVerwijderen