Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

donderdag 30 april 2009

Steen

Ik smeet met stenen vandaag. En opeens zat er ook ééntje in mijn maag. Hij zit er nog steeds. Wat een kloterige Koninginnedag. Vier mensen die niet meer thuis gaan komen. En waarom.... Ik weet dat de krant dagelijks vol staat met dit soort berichten en erger misschien of op een andere manier heel erg, maar toch ben ik er even helemaal flauw van, dus... morgen weer de verhalen over zagende Muismannen en hulpje Sam, monsters in de boom en de vorderingen in de schaduwtuin, voor vandaag alleen een fotootje van de container.

5 opmerkingen:

  1. Afgrijselijk, afschuwelijk, niet te bevatten! Ook ik heb er een log aan gewijd. Het is een puur horrorverhaal toch?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet te begrijpen.....dat zoiets mogelijk is!!!


    Vreselijk.

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, Muis, ik denk dat half nederland met een steen in zijn maag rondloopt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad onbegrijpelijk. Zo ineens, midden in het feestgedruis houdt het leven op voor een aantal mensen. Waarschijnlijk hebben ze nooit beseft wat er gebeurde. En al die mensen er omheen die ze zo zullen missen en de mensen die vechten voor hun leven en hun herstel. Ongelooflijk gewoon. Ik heb er geen woorden voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondertussen weten we natuurlijk dat er nog 2 doden meer te betreuren zijn + de dader zelf !
    Je bent niet de énige geweest met die steen op de maag .........

    BeantwoordenVerwijderen