Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zondag 22 november 2009

De zonnebril moest er bij op...

Ik had allemaal nog allemaal supermooie, feestelijke glimstofjes liggen, dus ik zag het helemaal goedkomen met de jurkjes van de dames engel. Nou, dat viel dus tegen, want op de één of andere manier trokken al die goud, zilver en veelkleurige lapjes veuls te veul aandacht naar zich toe en niet op een goeie manier. Komt denk ik van de natuurlijke materialen die ik tot nu toe gebruikt heb. Hout, schapenwol, ongebleekt linnen. Dat effect viel helemaal weg of het contrast was te groot, zoiets.

Afijn, toen begon de zoektocht naar alternatieven, waarbij ik op het laatst zelfs paktouw zat te breien (echt waar, ongelogen, erewoord van een padvinder). En net toen ik dacht.... dat wordt um niet meer vandaag, laat maar zitten en krijg de pip, vond ik toch nog een elegant glanzend, maar niet te schreeuwerig stofje.

Dussuh... als je me zoekt, ik zit achter de naaimasjien, jurkjes te fabriceren.

LATUR!

Update: heb ik 12 jurkjes voorbereid en er 1 in elkaar gezet.... vinnik ut nie mooi nie... hmmm...

7 opmerkingen:

  1. Dat komt nog best nauw kijken, verschillende materialen tot een geheel maken! Fijn dat je toch een goede stof hebt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt vast helemaal goed! Ben benieuwd naar je engeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend nu, kun je weer op zoek gaan.
    heb je niks broderieachtigs? Of is dat niet sjiek genoeg voor je Engelenmevrouwen??

    Of iets wat een beetje doorzichtig is.....of mag dat niet van Vader Engel???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chips! Wat vervelend nu dat je t geschikte stofje niet kunt vinden.
    Hoop maar dat de engeltjes nog geen kou lijden.
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat het tóch de onderjurk worden natuurlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat viel toch tegen Liesje!

    Denk het ook Breien Maar, maar het blijft zoeken vooralsnog

    Das wel een beetje wulps misschien Thea, zal het eens even in de groep gooien

    Nou je moet ze eens horen Limoentje, het huis is te klein!

    Altijd Christel, wij houden trouwens elkaars economie aardig draaiende :P

    ECHT NIET, RIET!

    BeantwoordenVerwijderen