Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

maandag 29 maart 2010

Wereldreis

Ze zit.... eindelijk. En na een hele dag bankhangen vind ik dat tóch helemaal niet erg. Vanmorgen ging de wekker om tien over vijf. Nouja, die had zullen gaan, maar negen van de uhh elf keer ben ik altijd wakker voor de herrie losbarst en nu dus ook. Op een andere klok was de tijd nog niet vooruit gezet. Een grote 4 stond met z'n vette buik vooraan. VIER??? Man, das toch eigenlijk crimineel eej, de meeste muizen liggen dan nog op één oor.

Maarja, ik moest om tien uur (veel cijfers in dit verhaal) in Rotterdam zijn en dat is drie en een half uur met de trein heen en dezelfde tijd terug. Tel daar twee autoritjes van 15 minuten bij op en je bent bijna een werkdag verder. En toen had ik nog geen minuut gewerkt, dat moest nog. Op de terugweg reedt het boemeltje richting Leer weg zonder even op de aanstormende collega uit Zwolle te wachten.... Dat was wel balen vond ik persoonlijk. Kon ik weer een half uur zitten zitten,

Anyway, nu fijn thois bij de mois. Als eerst even de ladder tevoorschijn gehaald om te kijken naar mijn privé tuintje hoog op de keukenbalken. Daar ploppen al heel veel zaaigoedjes op. Super. Zal morgen of overmorgen een fotootje maken

3 opmerkingen:

  1. O dát soort bankhangen ... ja dat is héél vermoeiend !
    Wel de meest óngunstige dag om zo vroeg op te moeten ,het lijkt wel "midzomernacht"!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja en dan zat je natuurlijk niet in een trein waar al internet inzit. Had je iets te lezen, luisteren of eten bij je. Want pffft dat heb je wel verdiend bij deze wereldreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hehehehe.........daar word je.....van, Wereldreiziger !!

    Zonde van je tijd. Maar mensen kijken is ook wel heel erg leuk, niet?

    BeantwoordenVerwijderen