Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zaterdag 15 mei 2010

Flits

Eventjes dan. Niet lang hoor, want ik zit hier aan de hoofdzinnen, bijzinnen, nee nee spreektaal mag niet, synoniemen en weet ik veel wat nog meer, om een redelijk logisch betoog neer te zetten en het laatste woord is nog niet gesproken uhm geschreven.

Dus

Maar Muisman deed wel heel nuttige dingen vandaag (nouja voor het muizennest bedoel ik dan, zelf ben ik ook niet helemaal onnuttig bezig eej). Hij verbond allerlei losse endjes in de tuin aanelkaar tot een geheel en toen hadden we ook stroom in de schaduwtuin. Knap is dat toch!

hij ging van dit knooppunt


Naar 35 meter verderop... allemaal ondergronds natuurlijk, wat dacht jij dan..


Als het pleintje weer op gebouwd is zal ik er een fotootje van maken.

5 opmerkingen:

  1. Vind de draden verder wel weinig kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij wilde ze wel graag in roze denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh... een man die het licht brengt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even op de snelle dan, moedertje Muis!!

    De monstransboontjes zijn gewone staakbonen zoals we hier in Limburg zeggen! Dus zorg dat ze omhoog kunnen!

    Hoe groot zijn ze al, Miep????

    Ik ben benieuwd.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am impressed! Nu vergeef je die man toch wel dat hij geen zakmes op zak heeft... toch?

    BeantwoordenVerwijderen