Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

vrijdag 21 mei 2010

Pech man

Snipverpippie. Stond ik ECHT de hele dag op scherp omdat er een pak voor de hapsnavels bezorgd ging worden, staat er op de track en trace site van TNT dat we er niet waren en de hele handel weer mee is genomen naar het afhaalpunt. ER NIET WAREN? ER NIET WAREN???????? Moet ik dan op een klapstoel op de stoep gaan zitten.. tis toch niet te geloven. Meegenomen naar het afhaalpunt.... WELK AFHAALPUNT! IK HEB GEEN BRIEFJE IN DE BUS GEKREGEN HOOR! WAAR IS DAT PAK HENEN, MENSEN!!! Tjongejongejonge... *pffffffffffffffff-maak een balonnetje en maak het lossssssssssjjjjjjjjjj* ... Ok, we wachten af wat komen gaat.

Het gaat hier trouwens wel om twee heerlijke slaapkussens. Tis maar goed dat ik het stel witoren nog niks verteld heb, anders was het wel een enorme teleurstelling geweest. Overigens had die ene wel met blote voeten naar z'n nieuwe slaapmatje gemoeten. Moet ie nog wel trouwens, naar de ouwe dan eej. Haal ik met veel moeite een bal uit de vijver. Schep ik um net boven het wateroppervlak met m'n schepnetje, komt die grote snavelmans naast me staan. Ik kijk naar rechts en zie nog net hoe hij een andere bal PLOP zo uit z'n bakkes in de vijver laat rollen.

ZEG ZIJN WE NOU HELEMAAL!!!

Ennuh... Deze bal is donker van kleur, dus voordat die boven water komt... neehee, ze zijn van massief rubber en drijven niet...

*maakt een balonnetje en schiet um lek met een schietgeweer*

Pfffffff

2 opmerkingen:

  1. Adem in ...... adem uit ....!Whahahaha !
    Ik hoorde al vaker dat tnt tegenwoordig vreemde dingen doet .Een door ons keurig ( met adressctickerdie ik altijd gebruik ) geadresseerde kaart vanaf Ameland werd "nagestuurd" wegens onleesbaar adres *#*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's toch een heel leuk spelletje?! Ballen in de vijver gooien terwijl Mama Muis er bij staat te kijken?

    En tja... TNT, ik heb er ook al eens mot mee gehad. Ik verwacht ook een pakketje, zal eens kijken waar dat uithangt.

    BeantwoordenVerwijderen