Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

dinsdag 24 augustus 2010

Wil ze dat nét niet weten!

op een wonderschone dag in juli 2006 begon ik met bloggen in het kader van 'er moet toch elke dag wel iets zijn wat even het melden waard is'. En dat is ook eigenlijk wel zo, zelfs als er ogenschijnlijk niks gebeurt.

Zo was ik vandaag bij de dierenarts om wat hapsnavelvoer te kopen. 'Ik wil graag wat brokken voor mijn hond Sam', zei ik tegen de assistente en om nou eens even alle vragen voor te zijn voegde ik er ijverig aan toe, 'Sam woont aan de huppeldepupweg, nummer zoveel, met die postcode en gelegen in dat dorp'.

Kijkt de dame in kwestie me aan en zegt droog. 'Maar hoe heet hij van achternaam?'

Hahahaha..

Hum..

yep, er gebeurt echt elke dag wel wat!

4 opmerkingen:

  1. Nou grinnik ik herken het wel. Gossie Madame M had bij de DA achternaam van Juan en tja dan ben je wel even een poosje verder als je eerst mijn achternaam gespeld hebt en daarna de zijne.
    Daarna vergat ik het dus ook nooit meer ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha...onze hond heeft ook de achternaam van de huisgenoot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uuhhhhhh...Muis natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Dierenarts is de benzinepomp, wilt U zegeltjes , spaart air-miles ,wilt U de reclame kauwgom enz ,..... als meteen zeg dat ik dat allemaal niét hoef komt de vraag ...heeft U er 35 cent bij !

    BeantwoordenVerwijderen