Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

dinsdag 13 januari 2009

Gediplomeerd!

Na 12 schooluren is het dan eindelijk zover. Sam heeft z’n felbegeerde papiertje gehaald. Met glans. ‘Ik word er blij van’, schreef de juf op het beoordelingspapier. En daar werd Sam en ik op ons beurt natuurlijk ook weer blij van. ‘Voor een witte herder is het een heel makkelijk hondje’, zei ze ook nog.... Snutverdepuppie, en ik maar denken dat ik zo goed kon opvoeden. :P

4 opmerkingen:

  1. Enne wordt Sam nou diplomaat ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha zoiets had ik ook met het tienminutengesprek op school ; ) (maar ik kàn ook heel goed opvoeden! en jij vast ook! hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sam is gewoon een wéreldhond , die heeft geen opvoeding nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje van jezelf en een beetje van.......!
    Sam, knuffel van mij, goed gedaan jochie!

    BeantwoordenVerwijderen