Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

donderdag 19 maart 2009

Onzalig idee

Vanmorgen zaten Sam en ik al(weer) om kwart over zeven op de bank. In het kader van ‘een werkdag begint op tijd’. Hoe het voelde? Nou, iets in de trant van; WAT DOE IK HIER!!! Tja, vroeg opstaan is niet mijn ding. Extreem laat hoeft ook niet echt hoor, maar een uurtje of negen das nou eigenlijk precies goed.

Maar voor zolang het duurt is de hele handel hier dus vroeg uit de veren. Als Muisman naar zijn werk gaat, start ik ook met een klusje, in de tuin of aan het huis.. Tenminste….. dat is het plan..

WIE BEDENKT NOU ZOIETS GAARS.

Ikzelf.

Tja, het huis moet een keertje af hè. Na 10 jaar met horten en stoten bouwen is het leuk geweest. Het moeten er geen 12 worden zeg maar.

Dus.

Nu heb ik een stuk of 100 gasbetonblokken besteld voor de binnenmuren van de schuur. Die zijn nog steeds niet helemaal opgemetseld, nadat Muisman en ik er samen een nieuw dak hadden opgezet. Pfewww, dat was pas een klus!. Anyway, de blokken worden vandaag of morgen bezorgd. Zullen we eens even een potje gaan metselen.

Ging ik wegens groot succes vandaag nog maar even met de hekjes in de weer. Voor de kruidentuin moest namelijk ook nog een rand. Pffffff nog even en het lijkt hier wel een volkstuincomplex met al die afscheidinkjes! Ach ja, tis voor de goede zaak eej! Straks ga ik tegen die hele lange rand een laagbloeiende lathyrus ofzo zaaien. Moet je zien hoe mooi dat wordt!


En inmiddels heb ik aardig wat takjes gesnoeid om bij het zaaigoed te zetten. Geheel gratis-en-de-voor-niets! Beter!


Ennuh.... morgen is het hakseldag, weet je ervan!

1 opmerking:

  1. Ik dacht al , het hek is van de dam ..... kom ik het hier weer tegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen