Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

donderdag 12 maart 2009

Vind ze mooi!

Op buienradar kun je tegenwoordig zien waar het motregent. De gebieden worden aangegeven met een grijs kleurtje. Tot mijn ongenoegen zou dit tintje het overgrote deel van de middag kleuren. En ik was nog wel van plan om tuindingen te doen verdeurie! Besloot me er niet door te laten weerhouden, dus nu is de moestuin nagenoeg onkruidvrij en klaar voor de volgende stap.

Morgen (of overmorgen) ga ik een beetje gedroogde koeienmest strooien en dan de grond licht omwerken. Maar voor ik daaraan begin wil ik alle digitalismannen die rondzwerven in muizencountry verzamelen en lekker op een kluitje in het digitalisparadijs zetten. Mooie term voor een klein stukje speciaal voor deze prachtige bloem gereserveerd hoekje. Ik was blij dat ik nog zoveel plantjes terug vond trouwens. Afgelopen najaar heeft Vrouw Ekster wel 100 vingerhoedskruidjes (zoals ze ook heten) uit de tuin verkocht, maar gelukkig zijn er toch een aantal aan de eksteroogjes ontsnapt!


Nouja, zo moet het dus gaan worden hè :P
rip

2 opmerkingen:

  1. het begon hier gelukkig pas later op de dag te motteren, verschil moet er zijn !

    BeantwoordenVerwijderen