Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zondag 17 mei 2009

Grijze plaag


Een moestuin kent vele plagen. Teveel wind of regen, te droog, insecten, mollen, muizen, slakken, bacteriën... Maar het kan erger. Onze pepertuin wordt momenteel geteisterd door grijze wolven. Ééntje om precies te zijn en dat is er dan ook meteen een duivels hardnekkig exemplaar. Steeds zoekt ie z'n favo plekje op en ploegt en passant een plantje onder.

Muisman heeft al een verzameling stokjes in stelling gebracht, maar het mocht niet baten. Momenteel ligt er open en bloot een kattendrol te pronken als afschrikmiddel (Muisman haalde ze eerst weg). Wilde dieren houden immers van een schone bak is de theorie. Een steekhoudende geloof ik.... Nu is het monster uitgeweken naar mijn gedeelte, het -tot voor kort- poepvrije paprikaplaza.

Tssssss... Wolf is evil.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb weer even heerlijk zitten grinneken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Katten! Ondoorgrondelijk en zo'n verschrikkelijke eigen mening! Ik ken het helemaal. (Maar stiekem ook wel erg leuk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet je al die tuintjes ook maar niet zo leuk maken, voor iedereen, katten incluis.
    Die vinden een lekker rul, omgewerkt stukje grond heerlijk.
    Euhm..! Misschien houd wolf niet van veren??
    Onze Floor, (is trouwens een hond, katten zijn vééél slimmer) kan ik nl verjagen door simpelweg een ganzeveer bij de borders in de grond te steken en ze komt er niet op!
    Bijkomstige lastigheidje; ze gaat er wel keihard naar staan blaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, het is dat er echt duivelsoortjes op zitten... Je zou niet zeggen dat deze grijze wolf zoiets zou doen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er groet een lapjespoes tussen mijn armen en voor het toetsenbord die grijze plaag...
    Ik zou als ik jouw was morgen even gaan werken op een plek waar hij van jouw zijn gang mag gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig is het je eigen kat , daar kun je wel iéts meer van hebben dan van de kat van de buren .

    BeantwoordenVerwijderen