Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

dinsdag 19 mei 2009

Koppie kleiner

Nou moet ik binnenkort koppen snellen. Van de tuinbonen hoor, dus das redelijk ongevaarlijk. Maar wat is nou het goede moment. Zal ik wachten tot de bloei afgelopen is of is eerder beter... Hoop dat er een verdwaalde tuinman of vrouw in de zaal zit die uitkomst kan geven! En de koppen zijn ook eetbaar begreep ik, moest je ze wel meteen klaarmaken, niet een nachtje in de koelkast bewaren, want dan gingen ze een beetje raar worden. Is er iemand met een recept?

Ook een manier om je logje vol te krijgen, allemaal vragen stellen.... Anyway om mezelf qua representativiteit weer wat op te krikken even gewinkeld. Mijn klerenkast was ook een beetje het doel in haar leven kwijt. 'Ik voel me zo leeg', zei ze laatst. Een probleem om serieus te nemen lijkt mij, dus dat vroeg om concrete maatregelen.

Je kon werkelijk een kanon in de straten van het kleine stadje afschieten. 'Ze zitten erop', zei de winkelmevrouw, 'en dat is helemaal niet goed.' Ik zat er ook wel een beetje op, op m'n geld, want dat bedoelde ze, maar niet helemaal en daarom kwam ik met wat leuke dingen thuis. Schoenen voor half geld, twee broeken voor de prijs van anderhalf en verder een aantal leuke shirts voor half geld. Niet slecht eej!

nabrandertje: wil nog ff terugkomen op de broeken die ik kocht, want ik keek net op het prijskaartje. Ze waren van 80 euro per stuk afgeprijsd naar 40 euro en vervolgens twee voor de prijs van één. Had ik niet eens in de gaten. Hiehaaaah!

3 opmerkingen:

  1. ik zit nog gewoon op de bank hoor ,van de week twee leuke rokjes gekocht en een aantal "leuke dingetjes erop"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat een recept voor tuinbonenkoppen in de Landleven van deze maand. Zal 'm voor je overtikken/scannen/meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eej Mollinnetje, hoe koel is dat! Kom je ze dan ook helpen opeten?

    BeantwoordenVerwijderen