Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

vrijdag 5 juni 2009

Moestuin in juni

M'n fototoestel doet het soms goed en dan in enen gaat het weer mis. Gelukkig had ie vandaag overwegend een goeie dag, dus ik heb wat snapshots van de moestuin gemaakt. Wel wat chaotisch bezig geweest, want de wonderschone maisjes en boontjes ben ik vergeten in close-up te vereeuwigen! Nôh zeg! en ze gaan nog wel zo goed. Verder is het augurk/komkommerstuk ook maar half in beeld...... Dus de vaagheid heerst niet alleen in de lens maar ook onder het muizendakje. Maar onder ons gezegd en gezwegen: dat mag de pret niet drukken eej!

oja, voor ik het vergeet. Er is iets mis met de reacties bij blogger. Soms kun je reageren, maar vaak ook helemaal niet of met heel veel problemen... Ik kan tot op heden er niet de vinger op leggen hoe dat komt. Heb weliswaar kleine muizenpootjes, maar vooralsnog leg ik de schuld bij de blogserver. Hoop dat het gauw weer goed gaat.



(ennuh... Sam weet al heel goed dat ie niet in de moestuin mag, dus zijn witte verschijning komt nergens voorbij... brave Hendrik hè!)

(ennuh... er staat kapuciners zie ik nu... pffff, ga echt niet de hele slideshow weer wijzigen ECHT NIET!)

5 opmerkingen:

  1. Ik hou het hier voorlopig maar bij de druif en de vijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je echt trots op zijn hoor !! Het staat er heel mooi bij.Zo te zien, doet alles het prima !! Leuk, zo'n moestuin niet ??

    Niks gemerkt van reacties die niet werken. No problemos !!

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie nu net dat Sam z'n poot gebroken heeft !

    Was hij braaf en dan krijg je zo wat, zielig hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als rietepietz van ieder foutje wakker moest liggen deed ze geen oog meer dicht dus..... het is je vergeven ! Gaan we weer op hoop van zegen dat je storing nét ff na de publicatie valt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen