Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

dinsdag 7 juli 2009

Helemaal goed

'Lekker moment heb je uitgekozen om de deur uit te gaan', mopperde Sam vanmiddag terwijl hij zich zo klein mogelijk maakte en verwijtend mijn kant uit keek. Kon hem geen ongelijk geven. In luttele seconden waren we allebei doorweekt door een enorme regenbui. 'Sorry knul, ik dacht dat het wel een beetje mee zou vallen met de drupjes', antwoordde ik schuldbewust, maar dat maakte het beestje niet milder. Tenminste, ik hoorde um doorknorren over 'altijd met de kop voor beeldscherm' en 'kleine moeite buienradar kijken' ofzo.... Pfff, die honden van tegenwoordig zijn niet op hun bekje gevallen zullen we maar zeggen..

Nou, mag Sam niet blij geworden zijn, ik verwelkomde de nattigheid met open armen. Droogte alom bij de moestuinmeute. Terug op het erf kwamen de slurpgeluiden ons dan ook tegemoet. Proost jongens, dat het jullie wel moge bekomen (en mij straks ook!).

(dit berichtje schreef ik vanmiddag en post het nu na m'n werk zo'n 8 uur later.. ik zou willen zeggen; draai de kraan daar boven voor vandaag maar dicht hoor!)

2 opmerkingen:

  1. we hebben géén moestuim maar hoorde vanmiddag de hortensia's slúrpen en roepen ze ... méér ... méér..... enz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kraan mag idd wel weer dicht nu,en de verwarming weer een paar graden hoger. Zou ook niet zo'n gek idee zijn !! Ik vind het maar koud,om over de dames Tomaat maar niet te spreken.Die koesteren zich ook zo graag in het zonnetje!!

    BeantwoordenVerwijderen