Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zondag 26 juli 2009

No time to waste

Ik kom hier ff langswaaien, want ik heb heulemaal geen tijd. Sam moet nog even wat kilometers maken en ik wil nog wat latjes links en rechts vastnagelen. Des te eerder kan ik beginnen met het bijwerken en schilderen van de kastjes. Het wonderschone afvalbakje dat dinsdag of woensdag met de post arriveert (blogje gisteren), moet niet de indruk krijgen dat ie in één of andere gribus is terecht gekomen eej.

Morgen komt het vrieskastje. Kan niet wachten eigenlijk. Het ding moet ook nog in de rust denk ik, dus dan is ie woensdag pas op stoom. Nou... op het aanrecht liggen wel 15 C'ees te wachten op verwerking. Plan is om in een megapan een basissoep te maken en het brouwsel dan in porties in te vriezen. Dus de C'ees bakken in olijfolie en knoflook, groentebouillon erbij en laten afkoelen. Kan ik elke keer kiezen welke ingrediënten (soorten kaas bijv.) ik er na het ontdooien bij doe. Vond ik heul erg slim van mezelf. Ennuh de andere 10 die in de groentela liggen stop ik in potjes met inmaakkruiden. Ik zag bij Leke een leuk recept daarvoor.

Maar goed, zit ik hier alsnog te tetteren. Ik ga er vandoor. Tot morgen!

1 opmerking:

  1. Er zit nog aardig wat werk vast aan een moestuin, gelukkig hoef je jezelf geen salaris toe te bedelen , dan werd het alsnog peperduur eten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen