Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

maandag 27 juli 2009

Owww vergeten.


Tis toch wat verdeurie, vergeet ik m'n eigen jubileum. 25 juli 2006 schreef ik m'n eerste blogje als Mama Muis en dat is dus 3 hele jaren geleden. Bijna dagelijks een kort zin en onzin verhaaltje én een tussendoortje van een jaar in de rol van Vrouw Ekster. Boel letters en leestekens!

Voor de gelegenheid maar even een taartje. Neem een stukje nou je hier toch bent. Geen echte schoteltjes hoor, zoveel heb ik er niet, maar het smaakt er vast niet minder om!

rip

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciflapstaart!! 3 jaar....das nie niks he!!
    Hoe hou je het vol.
    Maar ik lust wel een stukkie lekker!!!
    Proost...enne...doe er om te beginnen nog maar eens 3 jaar bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!

    De taartpuntjes zien er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem jij maar één extra Mijke, voor het plusje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Help...ik kan er niet aan ;)
    Dikke proficiat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me sterk, tijdtussendoor, met jouw creatieve geest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijkt dus dat ik 2,5 jaar heb gemist van je geweldige blogs... Maar wat een tijd! Gefeliciteerd! Ik heb ook maar een klein stukje genomen. Op naar de volgende 3(3)?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Bustani, dank! over 33 jaar.... hmm.... nouja, vanuit m'n sta-op stoel kan ik natuurlijk computeren als de beste. Of een laptop, moeten ze die wel op m'n rollator vastplakken, want anders ben ik um steeds kwijt ennuh... veel dezelfde blogverhalen ben ik bang :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, al drie jaar. Moet ik nog zien te halen. Van harte. Het stukje taart is nu vast nog wel goed, daar zet ik even een bakkie thee bij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eej Mens, ben je meeverhuisd? Leuk! Dat taartje is nog wel goed hoor! Smikkel ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mevelififeerd ....... forry ,maaf mie faart dan niet zo lekker ......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha, en ik maar denken dat je manieren had Riet!

    BeantwoordenVerwijderen