Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

woensdag 19 augustus 2009

Toptijd

Zo, hè, hè, ik zit. Lekker buiten, samen met de rest van Nederland denk ik. Tropische nacht voor de boeg. Topzomer, tenminste zo ervaar ik um eej. Anyway, nog wel even geschaatst vandaag. Hi-tech materiaal had ik onder de blote voeten. Jaaaah, net als echte sporters, die zitten ook altijd zonder sokken in de schoen. Afijn, een rondje kon niet, daar was de baan te klein voor, maar een badkamertje in zeg een strakke 28 seconden haalde ik zeker. Onder beide pootjes een geel doekje en glijden maar (huhuh, badkamertje is 4 m2 en 2 ervan is gevuld met bad). Daarna even een cooldown op de toiletvloer en de dagelijkse sportervaring zat er weer op.

Geen straf hoor, om daar te bivakkeren. Tis de koelste spot van het huis met deze temperaturen. De warmte werd mijn eerste knalrode paprika in de kas bijna fataal trouwens. Hij is aan één kant al een beetje zacht geworden.Te lang laten hangen ook. Daar baalde ik wel ENORM van. Het ding ligt nu bij te komen in de groentela en morgen gaat ie door de sla. Dat rijmt. Goed, ga ik nu een zomers drankje drinken. Latur.

2 opmerkingen:

  1. Ja.......mijn gele tomaatjes waren ook open gesprongen. Ik denk een beetje gekookt !!
    Ze stonden na te rijpen .......dom.....in de volle zon!
    Volgende keer(morgen) beter opletten. Want morgen word het nog warmer !!

    Fijne zomerdag morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen