Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zaterdag 26 september 2009

Heet!

527 gram boontjes geplukt uit de tuin. Idee was om ze vanavond op te eten, maar dat plan werd omgegooid. Kwam door een sambalreccept dat ik vond op internet. Stonden we zomaar een hele tijd te koken, Muisman en ik. Op de foto kun je de ingrediënten zien. Bruine suiker, ketjap, zout, olie, bol knoflook, veul pepertjes en ui.

Afijn na een flink tijdje snijden en gezellig frutten en prutten werden we de trotse eigenaars van twee lekkere potjes homemade sambal. Deze twee. lollig niet!

Maar om op de boontjes terug te komen.... eten we die morgen! Misschien zellufswel uhhhhhm... sambalboontjes. :P

4 opmerkingen:

  1. Super zo'n oogst! Het worden dan vast sambalboontjes. Ooit eens een Indonesisch gerecht gegeten met sambal en boontjes, best lekker!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het leuke is Bustani, dat dit nog niet eens een kwart is van wat er allemaal nog hangt aan de plantjes. Echt een topjaar! Ik ben wat laat en wens je alvast een fijne maandag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de potjes er inderdaad gewéldig uit zien en zou ze dus laten staan ,lekker mooi laten wezen dat spul want éten...... niets voor mij !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er idd heel goed uit!

    Wel een heel werk om te snijden, he!!

    Maar je had hulp, zei je! Gelukkig!

    Dit jaar kan de oogst niet meer stuk...geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen