Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

dinsdag 8 september 2009

I had a dream kennelijk...

Ik heb al een blogje geschreven eigenlijk. Vannacht. Jawel, vanmorgen werd ik er mee wakker. Met de wetenschap dat ik iets heel moois geblogd had, om meteen met een prangende vraag opgescheept te zitten, 'MAAR WAAR GING HET OVER'.

Ooowwww, ik had ut zo goed opgeschreven, mijn mening, want dat was het,een heus statement. Ik vond op grootse wijze ergens iets van. Het stond geformuleerd in messcherpe korte zinnen, maar met reuze veel waarheidswaarde begrijp je wel? Zo'n stuk tekst waarvan je als lezer zegt; 'Tjongejongejonge, dat mens heeft het helemaal in de smiezen! onwerelds gewoon! Nou is alles gezegd wat er over dit onderwerp te zeggen viel en goed ook!' Tja, eigenlijk begon ik de dag best top..

Als ik nou nog wist waarover (en waarmee) ik het gelijk zo ongelofelijk aan mijn zijde had, zou me dat wel wat waard wezen. Aan de andere kant... als één en ander in het duister blijft, kan het niet tegenvallen ook eej! Ik stop dus met mijn herinner-exercitie en een nieuw blogje zit er ook niet in, want om eerlijk te zijn, mezelf overtreffen na deze nachtelijke escapade is bijkans een onmogelijke zaak, dat snap je wel.... :P

3 opmerkingen:

  1. Herkenbaar! Ik heb ook redelijk vaak een briljant logje in gedachten, maar ben hem dan ook net zo vaak weer kwijt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat had je gedroomd.... daar trap ik niet in hoor ........ je hebt je gewoon verslapen !

    BeantwoordenVerwijderen