Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

maandag 12 oktober 2009

Muis weer thuis


Zo, terug op de basis. Kijk, dit is de hotelkamer. Transformeren jullie zo'n ruimte ook binnen de kortste keren tot iets wat lijkt op een stek waar je al tijden verblijft? Ik wel. Tja,zeg maar niks, tis een gave ik weet het.

Anyway, zeer vruchtbare dagen op projectvlak. Interessante mensen ontmoet en langzaam maar zeker krijgt één en ander vorm. We stonden trouwens even een logo en naam aan een ziekenhuisgevel te filmen, kregen we meteen de beveiliging op ons dak. Of we wel toestemming hadden. Nope. We nemen een gokje was het idee. Moesten we dan eerst maar regelen. Afijn wat telefoontjes later, mocht er alsnog gefilmd worden. Dat wil zeggen: wel logo en naam, geen mensen. Logisch en dat was ook de opzet. Afijn, je kunt wat meemaken eej. :P

2 opmerkingen:

  1. Tja , je moet je natuurlijk wél happy voelen op je tijdelijke "stek" .Ik voel mezelf toch altijd wel verplicht als ik op stap ga de kamer enigszins opgeruimd achter te laten , voor de schoonmaakploeg zal 'k maar zeggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ook, ik moet van zo'n hotelkamer een soort van thuis maken anders kan ik niet slapen

    BeantwoordenVerwijderen