Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

dinsdag 3 november 2009

Laser

Wat een stormy weathertje zeg! Ik ben heel blij met m'n otootje, maar windgevoelig is zo'n hoog bakje wel. Afijn, ik trotseerde de elementen en zo reed ik een half uurtje geleden het vertrouwde muizenerf weer op.

Vandaag stond een bezoek aan een laserpoli in het wonderschone Brabant op het programma! Indrukwekkend om te zien wat voor resultaten er bereikt kunnen worden met een laserbehandeling bij bijvoorbeeld een wijnvlek. De therapie is pittig. Elke laserpulse voelt als een elastiekje dat afgeschoten wordt op de huid en dat dus heel veel keer achter elkaar! Gelukkig vindt er tegenwoordig koeling (en dus pijnstilling) plaats met stikstof, maar dat is nog helemaal niet zo lang zo hoor!

Anyway, ik weet niet of het toeval is, maar die Brabantse mensen weten wel van gastvrijheid. Leuk (en lekker)!

1 opmerking:

  1. Is toch al járen een publiek geheim dat Brabanders de gezelligheid úitgevonden hebben ?

    BeantwoordenVerwijderen