Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

vrijdag 6 november 2009

Zagen zagen wiedewiedewagen.....

'Nee', dacht ik, 'het gaat niet zoals ik wil' en klom de zolder op om de figuurzaag op te zoeken. Ik wilde toch eens even kijken of er met hout wat te doen viel. Kerstengeltjes van stof had ik al eens gemaakt en op de één of andere manier vond ik niet echt een inspirerende nieuwe vorm.

Maar een gefiguurzaagd kopke met een stoffen jurkje, dat leek me eigenlijk wel wat. Dus zo geschiedde. Inmiddels heb ik een stuk of 12 engelenhoofden met schouderpartij uitgezaagd. Dat is om te experimenteren voorlopig meer dan genoeg. Alle hoofdjes hebben gaatjes gekregen. Daar komt het haar straks doorheen. Afijn, een foto laat nog wel even op zich wachten, want zo snel ga ik dus niet, maar een oud gezegde luidt: als ge maar leut hebt! En dat is zeker het geval.

3 opmerkingen:

  1. Jan kwam thuis..............

    Volgens mij fladderen engeltjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben zo nieuwsgierig naar het eindresultaat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dat is tenminste een figuurzaag. Het klamme zweet breekt mij al uit bij de herinnering aan de figuurzaag van handvaardigheid waarbij altijd dat zaagje brak.

    Ik vind ze er al leuk uit zien, en ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen