Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

vrijdag 20 november 2009

Ze hoort erbij, zegt Sam

Zo, drukke dag achter de rug. Op stap met Minimuis naar haar overgrootmoeder en overgrootvader... Tjonge, dat klinkt ook errug ouderwets eej! Nou, het zijn anders nog krasse knarren hoor! (Mag ik wel zeggen hè mam). Minimuis keek heel eventjes de kat uit de boom, dat heb je met die negen maands kindjes, worden een beetje eenkennig enzo.. maar daarna was het feest.

Sam heeft trouwens Minimuis bij de roedel ingelijfd. Toen ik hem even mee wilde nemen voor een korte sanitaire stop op zo'n 50 meter van de auto waarin ze zat, kon ie niet tot actie komen en bleef maar achterom kijken waar de kleine trol nou bleef. Tjongejonge, moest ik haar eerst uit de auto halen en toen werd het pas wat... eigenlijk best lollig zoiets.

Anyway, de dag is bijna om. De papa van Minimuis heeft een maaltje meegegeten en daarna z'n kostbare schat ingeladen dussuhhhh.... nou heerst hier rust in de tent. Relatieve rust, want op tafel liggen 12 engeltjes te jammeren dat het zonder handen en voeten slecht functioneren is. Pfff, als ik engel was zou ik me meer om mijn vleugels bekommeren, maar goed, wie ben ik. Zal morgen eens kijken of we het leed wat kunnen verlichten.

Ga ik nu even lekker zitten. Tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Ja, ga maar ff lekker zitten hoor; ik heb je een award gegeven meis; zie mijn weblog om hem weg te slepen; Gek mens! Ik geniet steeds van je leuke teksten!

    Groet, Lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wat leuk Lavender! Ik ga even met de aanhanger jouw kant op om te kijken wat het voor award is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hond van Hilde en Sjoerd hoef je ook niet te vertellen wie er allemaal tot de roedel horen.
    En zo vaak ziet ze ons niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi iets is dat van die hondenbeesten hé en wat leuk dat er nog overgrootouders zijn .ook onze oudste kleinkinderen hebben 2 van hun overgrootouders nog lang mogen meemaken , nu is het niet uitgesloten dat we zélf binnen afzienbare tijd tot het overgrootouderschap geroepen worden ;-)
    Op het gevaar af dat dit een half log gaat wordenwil ik toch nog even melden dat ik me helemaal aansluit bij de mening van Lavender waar het je teksten betreft , je hebt zón leuke schrijfstijl!

    BeantwoordenVerwijderen