Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zondag 27 december 2009

Modderfiguur


Er komt weer een koudegolf aan. Dat vind ik wel fijn, want als het van dat kwakkelweer is, dan komt Sam zo vies terug van zijn wandeling! Afijn, dat heb ik al eens geroepen geloof ik.

Maar ja, je moet het probleem niet onderschatten, omdat zo'n tippel een dagelijks terugkerend gebeuren is. Sowieso 2 keer en op topdagen gaan we drie keer los! En zoals het gaat met dingen waar je zelf mee bezig bent, daar loopt het toetsenbord van over. Vandaar.



Vandaag ging het echt weer helemaal nergens over. Zwartrafelige modderpoten en dito buik. Liep het beestje alleen nog maar gewoon door de berm, hoefde ie echt geen bijzondere toeren voor uit te halen.

'Ik zal die stinkedorus 'ns ff in bad zetten, dan spoel ik um even schoon, want dit is geen doen.', riep Muisman al voor we thuis waren en eenmaal binnen voegde hij de daad bij het woord oftewel het water bij Sams onderpartij.

Het beestje onderging het gebeuren lijdzaam, maar de stand van z'n oren spreekt (ondanks de vaagheid van de foto) boekdelen.....

SIELUG HÈ

5 opmerkingen:

  1. Die witte past mooi bij de omgeving!!!

    Hadden jullie buiten de tafel gedekt??Kon het niet goed zien......erligt zo'n dikke laag sneeuw op !!!! Hihihi!


    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je een foto gezien bij Muisman Doortje? Want anders snap ik ut ff niet.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een arme beessie.
    Misschien is een kleurspoelinkje een idee om Sam {en jullie} dit soort leed in het vervolg te besparen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal het tegen Sam zeggen, Mens!

    Nou dan stop je je kop toch in het zand zou je zeggen... schieten wij weer niks mee op Limoen!

    BeantwoordenVerwijderen