Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zaterdag 23 januari 2010

Mooi stelletje

Gasaanval in de keuken? Nèhh, Muisman is malende. Uhm... nee, z'n hersenpan is ok. Ik bedoel dat ie pepertjes aan het fijnmaken aan het maken was vandaag. Groot filtermasker op z'n knar, afzuigkap aan. Ut liekt ja wel oorlog ja! Ik blij dat ik de hele dag de hort op was! Sam en de wilde dieren leven gelukkig nog :P



10 opmerkingen:

  1. Wat een trammelant! Is dit echt zo'n nare klus of lijdt Muisman aan aanstelleritis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er in ieder geval héél echt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet altijd behoorlijk niezen als ik met alleen al met peper strooi.(Ik heb dan ook een pepermolen) Ik wil me niet voorstellen wat er gebeurt als ik op grote schaal zou malen...
    Deze strooibusjes dan ook met de grootste eerbied en respect behandelen.
    Mooi hoor!
    Boekwrm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Libra, ik zal je wat gedroogde peper toesturen en dan ga jij malen! Daarna graag een blogje er aan wijden :P

    Wou ik maar zeggen Angeli!

    Jij weet waar we het over hebben boekwrm! Tis een tricky goedje voor het reukorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er geweldig uit! Zowel dat gasmasker als de flesjes. Is een grote veiligheidsbril ook geen optie? Je zou maar net jeuk aan je ogen hebben en er eens flink door wrijven....!
    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihihi........hij ziet er belachelijk uit!! Vertel hem dat maar niet!!

    Maar het resultaat is verbluffend.
    En dat met gewone gedroogde pepers?

    Ik heb er ook liggen, zou ik die fijn kunnen maken? Domme vraag natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker makkelijk , zelfde reactie als het vorige log....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ik dáár niet aan gedacht heb!!!!
    Ik maalde de van de buurvrouw gekregen en gedroogde ronde rode pepertjes in de blender.
    Zodra ik de deksel daar van af haalde stikte ik zowat! Ik ging bijna over mijn nek van het hoesten!!
    Dus láát muisman er maar lekker belachelijk uitzien!
    Maar het resultaat is érg lekker, dus zand erover!!!
    groets,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zou er helemaal profie uitzien Patrick, en nog een paar handschoentjes erbij....

    Mooi hè lot!

    Er bestaan geen domme vragen zeggen ze wel eens Door, uhhhh.... nouja, ik wil nog wel zeggen: een gewaarschuwd mens telt voor 2

    HA hollandsepotter! das wel een makkie zo, ja.

    Dus jij weet er ook van Annemarie! Met een blender wordt het wel wat grover zeker?

    BeantwoordenVerwijderen