Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

vrijdag 15 januari 2010

Mop

'Oma, zet je filmapparaat eens even aan, want ik ken een mop', zei minimuis en ging er even voor staan. Nou, zo'n verzoekje kun je niet weigeren natuurlijk. 'Waar gaat ie over?', vroeg ik toch nog even. Je kunt nooit weten eej. Die kleine potjes hebben grote oren en soms hebben ze zomaar iets meegepikt wat niet voor hun snaveltje bedoeld was.

'Het gaat over een jongetje en iemand anders gooide z'n boterham weg en toen vroeg weer een ander jongetje; 'met opzet? en toen antwoordde het jongetje van de boterham, neeeeh met pindakaas'

Tjonge, dawas een mooie mop!

Ze vond het zelf ook een heule goeie geloof ik.

5 opmerkingen:

  1. volgens mij wil ze een boterham met pindakaas. Snap dat dan toch, Mamamuis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whahahaha, wat een grapjas! En praatjes voor tien hee! Net als zoonmuis het hoogste woord. Whhihihihii ( laat het hem niet heuren gniffel gniffen, oh chips, ook een trouwe lezer van je blog niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft ze vast van d'r oma !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ,ze heeft er óverduidelijk zélf lol als ze uitverteld is ,wel goed dat je even in grote lijnen de inhoud neerschreef want ik versta geen Grunnings natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen