Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

dinsdag 5 januari 2010

Ring

Had ik koekjes gebakken voor het bezoek, wou het bezoek geen koekje. 'Ik word al dik als ik lucht binnen krijg', zei ze. Nou zeg! Moet ik ze allemaal zelf opeten.. wat errug!!!! (*egnie) uhm, wel eerlijk delen met Muisman natuurlijk. We zijn in gemeenschap van goederen getrouwd.

Over trouwen gesproken. Ik had m'n ring even afgedaan met het oog op de deegkneedwerkzaamheden. Zou ik um weer om doen, schiet ie zo onder het nog af te timmeren stuk van het aanrecht. Owwwww... tis maar een stukkie metaal eej, maar wel ONS stukkie metaal zal ik maar zeggen.

Afijn, plat op de grond, stokje erbij om te peilen waar het ding gebleven kon zijn en een armverrekking later had ik het ringetje toch te pakken.. pfewww. Sam had trouwens ook wat te pakken vandaag. Een echte muis. Snuffelde hij zo onder een pak sneeuw vandaan. Trots kwam het beestje langslopen (Sam in dit geval), maar hij verloor zelfgenoegzaam grijnzend z'n buit gelukkig weer. Toen koos ut andere beestje het hazepad. Gelukkig maar.

3 opmerkingen:

  1. En nu vraag ik me af, zou die muis naar Griekenland gevlucht zijn :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :P maar dan wel naar de griekse goden ben ik bang, Min, het beestje zal wel niet helemaal ongeschonden tussen die klapkaken vandaan gekomen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hád natuurlijk langs de (bevroren) waterkant kunnen gaan staan met de koekjes , warme chocolademelk erbij en je hebt zó weer een microcredietje bij elkaar met je koek en zopie !

    BeantwoordenVerwijderen