Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

maandag 22 februari 2010

Nie kwik en nie fit nie

Zou ons karretje naar de APK, belt de garage. Monteur ziek. Grappig. Niet dat de goede man in de lappenmand lag natuurlijk, maar dan heeft dus iedereen daar bij de kwikfit zo z'n eigen klusje zeker. Nouja, we hebben nog een paar dagen voor de zaak verloopt.

Aangezien ik echter, als niet meer zo piepmuis, wat verkaasde hersenwerking begin te krijgen, vond ik het lastig om zomaar een heel andere dagplanning te hebben. Dus ik sloeg aan het kloojen. Wat versterkt werd door de regen die loodrecht naar beneden zeek. Werd het idee van megalang wandelen in enen ook niet meer zo aantrekkelijk. Tis wat eej.

Anyway, heb maar wat opgeruimd, geordend, koffie gedronken, papier geschift, verscheurd en weggemikt, wat sport gekeken en meer van dat soort zaken. Ga ik nu maar even echt aan het werk... zal tijd worden. Maarja, d'r is er maar eentje die me zegt dat het misschien een goed idee is om aan de bak te gaan ennuh, dat ben ik lekker zelf!

7 opmerkingen:

  1. Wat schrijf je toch gezellig! Ik lees al langer mee, en iedere keer heb ik er weer lol om. Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Wilma. superleuk dat je dat even meldt, want waardering is enorm fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die titel ;-)) Gelukkig heb ik een privé monteur en hoeft mijn auto alleen APK gekeurd te worden.
    Toch handig iemand in de buurt die wel twee rechterhanden heeft..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooooo....tis 't totootje maa, of de monteur beter gezegd. Dacht al dat je zelf in lappenmand lag.Voelde al helemaal met je mee. Ben ook snipverkouden...hatssssssssjoe!!!!!!!!!!

    Sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop ook op alleen een APK Min. Misschien een paar bandjes...

    Moet dat nou Door, al dat gesproei op mijn blog! Ik ben nét uit de lappenmand. :) Beterschap!!

    Ja, maar toch jammer veel centjes dat ik me altijd een beetje schuldig voel, vooral als ik het heel druk heb eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En nu maar hópen dat het autootje wél kwik en fit is ,kost anders weer véén centjes die je gisteren niet verdiend hebt

    BeantwoordenVerwijderen