Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zondag 7 maart 2010

Het ging volgens plan

Yep. Het ging zoals gepland. De paprika, tomaat, aubergine, basilicum en zo wat henen..... het zit allemaal in de potjes met zaaigrond. Ik zat lekker binnen aan de grote tafel. Twee hapsnavels er onder en vier met een snor d'r boven op. Over hulp niet te klagen dus, over ruimte wel eigenlijk, maarja, soms moet je een oogje dichtknijpen. Tis goed bedoeld zullen we maar zeggen.

Veel op pad vandaag. Bijgaand een impressie. Het filmpje van de reis zou ik overslaan als ik jullie was. Daarin gebeurt nou werkelijk helemaal niks. Maarja ik vond het beeld zo leuk. Twee paar van die oren en daarachter het bewegende landschap. Filmpje twee laat zien dat Sam en Lotus altijd even geduld moeten hebben bij het uitstappen. En wij dus ook. Das voor de veiligheid, dat ze niet gelijk wegstuiteren.

Nou, zijn jullie weer helemaal op de hoogte! Oja, Muisman plaatst vrij regelmatig nieuwe foto's op z'n site. Dus als je dat leuk vindt; je weet de weg wel eej.



6 opmerkingen:

  1. Och...wat een topstel hee! Past gewoon precies!

    Echt leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk heb ik even meegenoten van het autoritje door de sneeuw, die dus met enige vertraging nu pas hier uit de lucht komt dwarrelen. Het tweede filmpje ontroert me. Zoooo leuk, zoals ze hun best doen om je bevelen op te volgen en dan is daar eindelijk het verlossende Oké. Heerlijk om te zien, Muis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk alles gezaaid. Nou nog die stomme sneeuw weg, en het is echt lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben het helemaal met Lotte eens,en heb genoten van voorstelling. ootmarsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja , wat weet ik als stadsmens van zaaien, ik zag je al in de bevroren grond staan hakken ;-)
    Het eerste filmpje even alleen maar even stapsgewijs doorgebladerd , ik kan niet tegen "achteruit rijden " maar je woont echt in een prachtige omgeving ,dat is duidelijk .
    Héél verstandig om de hondebeesten te laten "luisteren" inderdaad voor hun eigen veiligheid maar ook de verkeersveiligheid , toppie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit? zit? zit? Huh?Watbedoellie? Oh Lotus zit. OK! En hop de auto uit. Mooi stel.

    BeantwoordenVerwijderen