Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zaterdag 17 april 2010

Snavel, snaveltijd *gezongen volgens koffietijdtune

In tegenstelling tot de titel van het blog gisteren : 'geen wol, geen bij', zou een tekst als wel 'wol, en wel alle-bei', niet misstaan eej. Zo heb je niks, zo heb je een beutje veul! Gisteren twee vachtjes geregeld van om de hoek en voor 5 euro, weet je wel, krijg ik een mailtje van de gratis af te halen wol. 'Sorry, ik had deze mail via een ander email adres verstuurd die ik eigenlijk nooit bekijk, kom de wol maar gauw halen.' Nou, toch fijn dat alles goed gekomen is, maar je kunt nu wel stellen dat we er warmpjes bij zitten deze zomer en winter!

Bijgaand een filmpje van hapsnavels die lekker knus liggen te hapsnavelen. Fijne zaterdag!!

4 opmerkingen:

  1. En nu.... wolletjes breien?
    Wat een knus filmpje van de hapsnavels , toch zou ik eigenlijk wel willen weten wat ze elkaar zo af en toe in de oren fluisteren ..... zou het door de beugel kunnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk gezicht, die happende beesten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hapsnavels passen dus wel perfect bij jullie!
    Wat een ontroerend en intrigerend stukje NATUUR-film!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je de wol toch nog hebt gekregen! Geen antwoord krijgen op mail maak ik helaas ook vaak mee. Veel mensen halen hun post niet op, of heel onregelmatig, of hebben zoveel adressen dat ze vergeten welke.

    BeantwoordenVerwijderen