Ben je blogger of bloglezer en fan van KIVA? Word dan lid van het open team 'Dutch Bloggers for KIVA'!! info? Zie link in de side bar of mail me (zie profiel)WE ZIJN AL MET 17!!

zaterdag 31 juli 2010

Urenslokker

Owww een latertje zie ik wel. Al acht uur geweest? Nou, dat is me even ontgaan. Komt van het zinloos zinomdraaien en wanhopig woordworstelen, dat laatste vooral. Dan vliegt de tijd. Urenslokkende operaties, echt waar! Kijk je op de klok, is het bij vijven, loer je na een tijdje weer, is het zeven uur... hè??? *WTF*

Tis ongrappig te noemen, maar ik heb vandaag kennelijk niet de gave van het woord. Moet een kort artikeltje schrijven voor een nieuwsbrief en blijf maar hangen op een bepaald punt. Heb je wel eens eej!

'Tis nog lang geen twaalf uur Miep, merkte Muisman laconiek op.

'Huhuh...'

'Morgen is er weer een dag!'

'Ja, ja,ja'

'Komt tijd komt raad!'

'MUISMAN!!!'

'Geintje Miep'

Tsssss, Muismannen.....

1 opmerking:

  1. Heb ik zelfs wel eens als ik gewoon maar lekker zit te loggen .......is het al zóóó laat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen